Transvertragia - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Merel - WaarBenJij.nu Transvertragia - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Merel - WaarBenJij.nu

Transvertragia

Blijf op de hoogte en volg Merel

27 Mei 2018 | Nederland, Eindhoven

Het is nu 27 minuten geleden dat onze vlucht zou vertrekken en voorlopig zitten we hier nog wel even op onze plastic vliegveldstoeltjes op de grond. Blijkbaar dachten de reisgoden 'beter 1 Merel op de grond dan 1 in de lucht'. De vlucht naar Nice die een kwartier na ons vertrekt staat wel op het bord met de vertrektijden, maar onze vlucht is blijkbaar gevlogen. Bij de informatiebalie vertrekt de informatiedame zodra ze ons ziet aankomen en sluit voor onze neus het loket om zonder om te kijken naar onze wanhopige snoetjes met grote passen de vertrekhal te verlaten. We besluiten ons gasthezin maar vast op de hoogte te stellen dat we er voorlopig nog niet zijn. Dus tiep ik een appje in mijn beste Frans en zowaar krijg ik bericht terug. In het Frans. Hmmm, blijkbaar heb ik de indruk gewekt dat mijn Frans wel zo goed is dat ik ingewikkelde vliegtuigperikelenappjes kan begrijpen. Misschien heb ik deze taalcursus wel helemaal niet nodig!? Misschien brengt Transvertragia mij subtiel aan het verstand dat Merels niet horen te vliegen. Tenminste, niet deze Merel. Dat ik gewoon Frans kan leren door youtube filmpjes te kijken zoals het een moderne leerling betaamt. Maar nee, ik zal mijn vliegangst overwinnen en een kruisje zetten achter de eerste van de twee dingen die op mijn bucketlist staan! Jammer voor jullie Transvertragiagoden. Ik blijf hier net zo lang zitten totdat jullie mij naar Nice brengen. There's no stopping me(rel) now!

Tags: Eindhoven

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Merel

Actief sinds 25 Mei 2018
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 4826

Voorgaande reizen:

25 Mei 2018 - 11 Juni 2018

Taalreis Nice

Landen bezocht: